Skip to main content
Homepage
NL
Log in/Registreer

Klantenservice - Veelgestelde vragen

 

Neem contact op met de ticketpartner via wiens website u uw ticket(s) heeft besteld:

  • Ticketmaster: vul dit formulier in voor hulp
  • Ancienne Belgique: info@abconcerts.be
  • Andere ticketpartners: neem contact op met ons, via info@livenation.be

Neem contact op met de ticketpartner via wiens website u uw ticket(s) heeft besteld:

  • Ticketmaster: vul dit formulier in voor hulp
  • Ancienne Belgique: info@abconcerts.be
  • Andere ticketpartners: neem contact op met ons, via info@livenation.be
Als u een duplicaat van uw ticket ontvangt, zal het oorspronkelijke ticket ongeldig gemaakt worden in het systeem. Het zal dus geen toegang meer geven tot de show.

Neen, dat is helaas niet mogelijk. Tickets worden niet ingeruild of terugbetaald.

Stuur ons je CV en motivatiebrief via info@livenation.be en vermeld duidelijk de periode van je stage. In geval van interesse zullen we je contacteren!

'General Admission' betekent dat je vrij je plaats in de zaal kan kiezen. Je kan dus kiezen waar je gaat staan of zitten, en zelf de plek kan kiezen van waaruit je het best van de show kan genieten.

Op vraag van de artiesten en om copyrightredenen is het niet toegestaan om professionele fotocamera's of professioneel opnamemateriaal mee te nemen.

Bezoek hiervoor onze perswebsite.

Uiteraard zijn kinderen toegelaten op de concerten als ze begeleid worden door een volwassen persoon.  Kinderen dienen - net als alle andere toeschouwers - in het bezit te zijn van een geldig toegangsbewijs. Kortingen worden niet toegekend.

Huisdieren horen niet thuis op een concert en zijn bijgevolg niet toegelaten in de zaal. Uiteraard is een blindengeleidehond of assistentiehond wel welkom.